Allt går bara man vill

Jag har valt att starta hösten med Itrim i Täby. Här får följa mig i min viktresa från 123,5 till 80 kg!


20 maj 2011

Dagens motion

Träningsvärken är snart helt borta, förmodligen imorgon!

Det blev en lunchprommenad med mamma som vanligt och nu ikväll har jag klippt grämattan med handjagare, rensat ogräs och krattat upp allt överflöd.

Imorgon blir det kort arbetspass 12-16 innnan jag tar helg å jobbar först på tisdag kl 12. Helt underbart! Tanken är att ev åka till bålsta imorn å träna. Vi får se hur det blir.

Första dagen med tartarus idag, en innan frulle å en innan lunch / promenad.

Måste säga att jag blev riktigt glad när jag kom till jobbet imorse oxh fick höra att jag fick alla rätt på hästarna, V64 igår. Totalt har jag spelar in ca 145 000:- ().
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. Stort Grattis till vinsten :) Vad duktig du är på hästar, nu kan du förnya din garderob nu när du blivit så fin :)

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord inne hos mig=)!
    Vi är överlyckliga, men väldigt försiktiga.
    På onsdag får vi veta hur det står till, och då hoppas vi på de finaste nyheterna ever!
    Kramar i massor!
    Luiza

    SvaraRadera

Kom igen, peppa mig till max!