Allt går bara man vill

Jag har valt att starta hösten med Itrim i Täby. Här får följa mig i min viktresa från 123,5 till 80 kg!


18 maj 2011

Tartarus




Beställde här om dagen hem TARTARUS och den landade på posten idag!
Efter Itrim i Täby blev det ilfart till Kungsängen för att hämta ut mitt lilla paket.
Hade en annan sort tidigare men min hy verkade inte riktigt gilla den då jag fick typ tokstora finnar/bölder i ansiktet (ni hör ju själva hur det låter så hur snyggt är det??) och de har jag inte haft tidigare å när jag inte tar utav det så blir det ingenting så jag tänkte prova denna istället!

Någon som har lite erfarenhet av denna som kan slänga in en kommentar eller två.
Hur tycker ni att den är? Ger den effekt? När / Hur tar ni den? Biverkningar? Sötsug?
Berätta allt ni kan, nog kan det vara fler än jag som undrar!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom igen, peppa mig till max!