Allt går bara man vill

Jag har valt att starta hösten med Itrim i Täby. Här får följa mig i min viktresa från 123,5 till 80 kg!


18 maj 2011

Träningsvärk, -23,5 kg

Benpasset i måndags sitter kvar i mina lår än. Det är typ samma värk som jag fick efter Linas mördarpass där jag knappt kunde stå på benen efteråt!
Det är ju dock bra att man känner att det händer någonting. Jag har även fotat mina ben men de känns som att den ena bilden ljuger lite, ska nog ta och göra om det igen! Kul att jämföra lite!

Det blev en promenix på lunchen idag, det gick dock inte att komma upp i så högt tempo då jag känner mig som en vankande anka när jag börjar gå, å då ska vi inte tala om när jag reste mig från kassan idag. FY FAN! Jag minns att Lina sa att det var bra att jag stod upp o gick lite efter hennes benpass. Nu förstår jag!

Kvällen avslutades med ett pulspass som mer blev ett styrkepass på Itrim och sen gruppträff. Samt vägning. Vågen resulterade i -0,4kg så nu stod vågen på 100,0 kg nästa vägning ÄR jag under 100 kg!
Visst klarar jag det!!

För att vara exakt är det nu MINUS 23,5 kg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom igen, peppa mig till max!