Allt går bara man vill

Jag har valt att starta hösten med Itrim i Täby. Här får följa mig i min viktresa från 123,5 till 80 kg!


17 maj 2011

Träningsschema

Då jag tog kontakt med Lina för ett tag sen så har hon hjälpt mig och satt ihop ett träningsschema som jag fick i förra veckan, vad ska jag ha det till om jag inte använder det, varför betala för något som jag inte ens använder. Nu är det ändring på det!

I söndags tänkte jag, imorn ska jag träna, igår tänkte jag fy fan va jobbigt jag orkar inte alls.. Tråkigt, blää! Tills jag satte mig vid datorn och öppnade upp mitt träningschema, tog en titt på övningarna och blev så jäkla motiverad och peppad. Ställde mig i köket och gjorde armhävningar mot bänkarna, hela min hjärna fokuserade på träning och muskler, det var bara o ta på sig träningskläderna och bege sig till gymmet där det blev benpass med bla benpress 5*100 kg 10*50kg *3 set, lite biceps och mage! Så jäkla gött, jag kände mig så nöjd när jag åkte därifrån!

Jag kommer med mina undanflykter som att solen skiner ute då har jag ingen lust att sitta inne, men som Lina skrev, det handlar om två timmar i veckan.

"Du har sån jävla potential att lyckas. Ta vara på dina styrkor och gör allt du kan för att stryka alla jävla bortförklaringar och annat skit som kan få bort dig från ditt mål. det är bara du själv som kan lägga krokben för dig själv. Glöm inte det. Jag tror på dig. kör hårt nu och rapportera in dina tokgrymma resultat sen!"

Hennes ord gör att jag känner mig motiverad och peppad!

Jag kan bara jag vill, jag måste sluta vara så lat och det är nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom igen, peppa mig till max!