Allt går bara man vill

Jag har valt att starta hösten med Itrim i Täby. Här får följa mig i min viktresa från 123,5 till 80 kg!


17 maj 2011

Det kanske är dags nu...

... med ett nytt försök till att blogga, det kanske ökar min motivation igen även fast de är två senaste dagarna har känts hur bra som helst! Men som förr så behöver jag ert stöd och er pepp!!

Det har legat lite lågt ett tag,motivationen har inte riktigt funnits, jag har hållit mina kilon jag har gått ner dock har jag hamnat på 1 kg över 100 igen, men då har jag ätit allt jag velat och inte tränat någonting över huvud taget, det har knappt ens varit en promenad och det är jag väldigt nöjd över, att jag står still!

Det var resa med alinclusive där man åt bara för att det fanns mat, man får väl se det som lite valuta för pengarna haha. Det var påsk mm. Ja saker o ting ställde till det lite och jag erkänner at jag tappade kontrollen.

Men nu ska vi köra igen.
Mitt första delmål är 95kg!
Imorse stog vågen på 100,6 kg

Nu är det dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kom igen, peppa mig till max!